2014. szeptember 23., kedd

Keddi kreatív

Úgy tűnik, hogy sikerült valamiféle rendszert kialakítanom a blogírásban. Egy ideje már csütörtökön, illetve vasárnap kerülnek fel a gyöngyös posztok. A továbbiakban is próbálom ezt tartani és úgy gondoltam, hogy keddre teszem az egyéb kreatívkodásom eredményeinek bemutatását, mert hát ugye ez nem csak egy gyöngyös blog, szoktam én ám mást is csinálni. Igaz a kötés és horgolás időigényesebb, ritkábban tudok mutatni belőlük, varrni pedig szoktam ugyan, de a nadrágok felhajtása, vagy a ruhajavítás nem egy látványos tevékenység, márpedig abból igen sok van. A gyerekeim már sorolták, hogy ki milyen állatkát, babát és egyéb szerethető játékot óhajt, így lesz varrás is. A muszáj munkák közé igyekszem beilleszteni az ilyen szeretem dolgokat is, mindenki örömére. 

Most akkor egy kis kötés. 

Ősz van. Visszavonhatatlanul. A kedvenc évszakom. A hűvös idő viszont nem annyira és az sokkal korábban érkezett. Hidegek a reggelek, sokat fúj a szél, kell a sapka, a pulóver. Készülnek. Ez a "zöldség" az enyém.





1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy...nagyon tetszik!Valamikor én is rengeteget horgoltam és kötöttem!

    VálaszTörlés