2014. szeptember 7., vasárnap

Dupla virágos gyöngybogyó

Az előző bejegyzésben mutatott bogyó eredetije: a nagy bogyó. Nagyon nagy bogyó. Összeraktam egy nyakláncot, de nem tetszik. A bogyó maga szép, de a nagysága miatt nekem hordhatatlan, ezért biztos, hogy ollót kap. Talán még egy "táska lógicának" elmenne, de én nem szoktam a táskámra felesleges nehezéket tenni, elég súlyos anélkül is, így szétszedem. Talán más méretű gyöngyökkel, de hasonló színekkel megfűzöm, mert a két kicsi bogyót nem akarom szétszedni és valami hasonló színvilágú nyakláncot szeretnék. A mintáért köszönet: Csapó Krisztának! 






4 megjegyzés:

  1. Ismerem ezt a bogyót...tényleg giga méretű...én azért sajnálnám lebontani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is sajnálom, de olyan aránytalanul nagy, vagy én vagyok pici hozzá ......

      Törlés
  2. De szép lett! És esetleg garbóhoz? Megjött az ősz, lassan előkerülnek a hosszú nyakú felsők. :-)

    VálaszTörlés