2024. április 5., péntek

Kihagyás után…..

Az elmúlt időszak elég mozgalmasra sikerült az életünkben, ezért a blogot nagyon elhanyagoltam. Sok minden történt az utolsó bejegyzés óta eltelt majdnem 2 évben. Tavaly elgondolkodtam és egy radikális döntéssel az addigi karrieremet (ha lehet annak nevezni) befejeztem. Úgy éreztem, hogy szívesebben foglalkoznék valami egészen más dologgal, mondjuk gyöngyfűzéssel, és gyöngyfűzésminták tervezésével. Ezen a blogon több olyan ékszer van, amelyet én terveztem. Megpróbálom újra megfűzni ezeket, majd èrtékesíteni, így a jövőben már nemcsak hobbiként fűzök. A mintáimat nem teszem publikussá, ezért az általam tervezett ékszerek csak nálam vásárolhatók meg. Tervezem, hogy készítek ingyenes mintákat is, mint korábban, azoknak, akik szívesen fűznek. A blogon korábban megosztott minták továbbra is fenn maradnak, azok alapján csak külön kérésre készítek ékszert, mivel bárki számára elérhető és bárki által elkészíthetők a darabok, aki érez hozzá kedvet. Terveim szerint, az ingyenes minták a blogon lesznek elérhetők, de egyéb helyeken is láthatók az ékszereim: Facebookon a beademko.beadjewelry néven, az Instagramon beademko néven találtok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése