2018. augusztus 1., szerda

Le couvige karkötő

Régóta listás mintát fűztem meg. (Le couvige - tervező: Marie Cyber)  Általában a telekre is viszek magammal gyöngyöket, mert ugye mi van ha esik az eső és nincs egyéb tenni valóm. Nos, akkor pihenhetek, ami nekem egyenlő a gyöngyözéssel (esetleg a horgolással, kötéssel). Otthon összekészítettem a gyöngyöket és mivel tényleg volt némi eső, le tudtam ülni fűzni. A gyöngyök válogatása is érdekesen alakult. Nem szoktam fémes gyöngyökből többfélét összerakni, de ez a matt alumínium és matt arany jónak tűnt együtt. A harmadik szín kiválasztásánál nehezen döntöttem, az egyik változat a bronz a másik a nikkel volt, végül a nikkelnél maradtam. Befejezni már itthon fejeztem be és kapcsolónak egy gombot varrtam rá. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése