2017. július 25., kedd

Diana gyűrű

Tudom, hogy sok gyöngyfűzőnek elege van a sok új gyöngyből, de én szeretem az újdonságokat. Szeretem kipróbálni őket, ötletelni és persze ha valami jól sikerül, annak nagyon tudok örülni. Mondjuk amikor két hét alatt 4-5 új gyöngyöt dobnak piacra az nekem is sok, de rövid idővel utána elkezdem itthon keresni őket, és már azon jár az agyam, hogy mit lehetne belőlük fűzni, hogyan lehet a régi gyöngyökkel összehozni. Ebben a gyűrűben is van újdonság, mégpedig gekko gyöngy. Volt egy elképzelésem, hogy hogyan rendezem el a gyűrűn a gekko gyöngyöket, végül nem teljesen sikerült megvalósítani, elég sokat bontottam, újrafűztem megint bontottam, de a végeredmény tetszik. A közepében egy 14 mm-es Dome gyöngy van, elég nagy méretű gyűrű lett.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése