2014. június 7., szombat

Nyaklánc ferde horgolással

Az előző bejegyzésben lévő nyaklánchoz túl sok gyöngyöt fűztem fel. Gondoltam, ha már fel van fűzve, én le nem szedem, inkább megtanulom a ferde horgolást. Egyszer már horgoltam ferdét, de az tök véletlen volt. Akkor tanultam a gyöngyhorgolást és azt hittem, hogy megy az nekem elsőre. Majdnem ment, csak a gyöngyök nem álltak egyenesen, azután néztem meg jobban, hogy mi a titok nyitja. Most viszont direkt lett ferde a horgolás, vagyis szándékosan állnak így a gyöngyök. Nem a legegyenletesebb, igaz, 40-es cérnára fűztem a 11/0 kásagyöngyöt, ami az egyenes horgoláshoz jó, a ferdéhez vékonyabb kell, és ott az sem árt, ha azonos színű a cérna, de tanulásnak jó volt. Született egy kb. 10 cm-es darab, csináltam belőle egy egyszerű nyakláncot. 







1 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes...szép a színösszeállítás.Én a ferdét is 40-es cérnával horgolom.

    VálaszTörlés