2014. január 3., péntek

Horgolt Cartman kulcstartó

A nagyfiamék osztályában hagyomány a húzós-ajándékozós karácsony. A feladat egy része többnyire az enyém. A gyerek kitalálja mit szeretne adni, én meg találjam ki, hogy lehet megoldani és oldjam is meg. De ez nem baj, szeretem az ilyen kihívásokat. Az ötlet időben megszületett, elő is készítettem.... neten való keresgélés, fonalak kiválogatása, stb. megtörtént, de a kivitelezés szó szerint az utolsó percben fejeződött be. Az ajándékozás reggelén fejeztem be, de elkészült, viszont fotózni már tényleg nem volt időm. Megkértem a gyereket, kérje meg az osztálytársát, fotózza le és küldje át. Bevallom olyan gyorsan elvitte a gyerek, hogy nem is emlékeztem, milyen lett. Így örülök, hogy az ajándékozott lefotózta és átküldte.


Cartman

2 megjegyzés: