2013. július 28., vasárnap

Kék-fehér bogyós horgolt nyaklánc

Ennek a nyakláncnak jó hosszú története van, de azért megpróbálom röviden.... Az első medálom, amit csak úgy magamtól fűztem még 2012 szeptemberében készült. Utána elkezdtem horgolni hozzá, a nyaklánc részt. Akkor készült, amikor a kislányom született (ezt szó szerint értsétek, mert a szülőszobán is horgoltam, meg utána míg kórházban voltunk és aludt a kiscsaj). Mikor kész lett összeraktam, nem tetszett. Ollót kapott a medál. A közepén lévő hordó gyöngy már vagy 30 éve meg van, mindenképpen fel akartam használni. Átfűztem a medált, de az annyira nem sikerült, hogy le sem fotóztam. Utána átalakítottam a nyakláncot, egyszerűen felfűzött gyöngyöket tettem a közepére. Egy ideig így állt, de nemrég úgy éreztem, hogy így sem az igazi. Ezután fűztem egy bogyót, középre tettem és kész. Tetszik, így marad.


Ez a medál kapott ollót


A második verzió



A végső megoldás

1 megjegyzés: