2013. május 4., szombat

Zena fülbevaló

Valamikor régen, talán tizenkét-három évesen kezdtem jó nagy, színes fülbevalókat hordani. Anyukámnak nem tetszett. Mindig mondta, hogy majd kinövöm a fülbevaló mániámat és akkor csak az aranyfülbevalómat fogom hordani. Háát, eddig nem sikerült. Imádom a fülbevalókat. Az elmúlt években ritkán találtam igazán kedvemre valót, de mióta gyöngyözni kezdtem,...... mindig van ami nagyon tetszik és "nekem is kell olyan". Amikor Ewa Zena fülbevalóját megláttam, tudtam, hogy meg fogom fűzni. Köszönöm a mintát!



Zena fülbevaló

Minta: Ewa/ewagyöngyösvilága.blogspot.hu

2 megjegyzés:

  1. Ugye milyen imádatos minta? Gyönyörű ez a füli...gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Tényleg csúcs minta! Ewa gyönyörű mintákat talál ki.

      Törlés