2013. március 21., csütörtök

Tavasz!

Tegnap tényleg tavasz volt (mára elmúlt). Szóval a gyerekekkel kiszabadultunk a lakásból, meglátogattuk a játszóteret. Vittem a gyerekeket, szám szerint hármat, fényképezőgépet és a gyöngyeimet. Összekötöttük a kellemest a (nekem) hasznossal. Ők játszottak, én fotóztam.... Íme néhány:


Ootheca cuff 
(igaz, csak a fele)

Minta: Rachel Nelson-Smith/Seed Bead Fusion


Bogyó fülbevaló

A nyáron fűztem, talán a második próbálkozásom a gyöngyök ráapplikálásában tű és cérna segítségével egy fagolyóra. Aranyos, de fényképezni nem lehet.


Mivel annyira még nincs tavasz, hogy ne kelljen sapkát venni, ezért kötöttem a lánykámnak egyet. Az övé még gyorsan elkészül.


.... és egyet horgoltam is.


A bizonyíték a tavaszra. Ezt is tegnap fényképeztem a bejárat melletti kertben. Nézegettem, mert azt hittem tavalyról maradt, de nem, idei rózsa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése