2014. december 6., szombat

Jégvirág

Már régóta tervezgettem megfűzni Mézesmama Lándzsavirágját. Az egyik rendelésemnél kaptam ezeket a kristály lándzsagyöngyöket, valami más helyett, de nem akartam vacakolni a visszaküldéssel, meg a reklamációval, mert az eredetileg rendelt gyöngyökkel sem volt konkrét célom, úgyhogy mindegy volt. Mivel itt a tél (a naptár szerint legalábbis, meg mert egész héten a Mikulásnak segítettem), aktuális lett egy jeges színvilágú medál. Ezüst, fehér, kristály. A közepét egy kicsit másképp díszítettem, remélem nem baj. Köszönöm a mintát! A fotózással megküzdöttem, ilyen lett, nem állítom, hogy nem lehetne jobb.





Lándzsavirág





2 megjegyzés:

  1. Tökéletes "jeges lándzsavirág"...köszönöm, hogy megfűzted!

    VálaszTörlés
  2. Jó , hogy nem küldted vissza ezeket az átlátszó lándzsa gyöngyöket! Eszméletlen szép ez virág!

    VálaszTörlés